header2.jpg

اهداف گردشگران:


مديران دفتر خدمات مسافرتي و جهانگردي گردشگران، با ايجاد تحولي شگرف در كليه بخشها و پياده سازي سيستمهاي مختلف مديريتي و ارتباط مستمر با مشتريان، مصمم به استقرار سازماني مشتري محور با هدف رضايت مندي و وفاداري بيشتر مشتريان ميباشد كه از جمله تدابير اتخاذ شده در اين راستا ميتوان به استقرار و پياده سازي واحد هاي زير در اين دفتر اشاره نمود: واحد مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) واحد مديريت تجربه مشتري (CEM) واحد صداي مشتري (VOC) واحد آموزش و به روز رساني واحد مشاورين تضمين كيفيت (QC) واحد مشاورين تحقيق و توسعه (R&D)